FÖR MEDLEMMAR

STARK PÅ INSIDAN

MED CORESTYRKAS TRÄNINGSPROGRAM

Här hittar du alla våra träningsprogram online.

Välj det just du vill träna genom att klicka på rubrik eller bild.

 

CORESTYRKA® – GRAVIDTRÄNING (klicka här)

Corestyrka® Gravidträning har anpassade träningsprogram är dig som är gravid. Med Corestyrkas gravidträningsprogram kan du träna dig genom alla tre trimestrar. Vi erbjuder dig Corestyrka® – Gravid Träningsprogram / Gravid Pilates samt Gravid Yoga. Vi rekommenderar även att du gör våra avslappnings- och andningsprogram för att förbereda dig så bra du kan inför din förlossning. Efter förlossningen går du vidare med vårt träningsprogram Knip- och Bäckenbottensträning för att sedan fortsätta med Corestyrka® Bas steg 1

CORESTYRKA® KNIP- OCH BÄCKENBOTTENPROGRAM (klicka här)

Detta träningsprogram passar dig som är nybliven mamma och nyligen genomgått en förlossning. Corestyrkas speciellt anpassade Knip- och bäckenbottenprogram passar dig som är från 0-8 veckor efter förlossning. Vi rekommenderar detta träningsprogram innan du går vidare med tyngre träning och vi anser att det är en bra start innan Corestyrka Bas steg 1 – rehabkurs för nyblivna mammor.

Ej medlem än, läs mer genom att klicka här. 
 

CORESTYRKA® EN STARK CORE – REHABPROGRAM 20 VECKORS KURS (klicka här)

En 12 veckors kurs som passar dig som har ett rehabiliteringsbehov för magmusklerna, bäckenbotten och ryggen och som inte tränar alls eller är lite till måttligt aktiv i din övriga träning.
Kursen passar för dig ( både kvinnor och män) som saknar grundstyrka och full rörlighet, även till kvinnor  som har svårt med att hålla tätt, som känner ett obehag i bäckenbotten, haft framfall eller för dig som är nybliven mamma.

CORESTYRKA® – STARK PÅ INSIDAN MED CORESTYRKAS TRÄNINGSPROGRAM (klicka här)

Corestyrkas träningsprogram är specialgjorda för att bygga en starkare mage, rygg och bäckenbotten.
Med våra träningsprogram kan du träna och rehabilitera din kropp för att kunna få En Stark Core.
Hos oss kan du även träna Corestyrka® – Pilates och Corestyrka® – Yoga med träningsprogram som är speciellt framtagna för dig med behov av att få en starkare core. Börja på den nivå som passar dig bäst och öka sedan till tuffare träningsprogram i takt med att du blir starkare.

CORESTYRKA® ANDNINGS- OCH AVSLAPPNINGSPROGRAM (klicka här)

Detta program är anpassat för avslappning- och andningsövningar för att du på bästa sätt ska kunna varva ner i din vardag och känna ett lugn.

 

CORESTYRKA® – 10 ÖVNINGAR FÖR EN STARK CORE (klicka här)

Efter avslutas 20 veckor Corestyrka® Rehabkurs rekommenderar vi att du fortsätter att jobba med dessa 10 övningar. Fortsätt gärna att träna med oss genom våra träningsprogram du ser ovan för att bibehålla en stark core.